تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴ ق.ظ

۲۲۶_

امروز بدجوری و خیلی دلم یک کتاب قطور تاریخی‌طور میخواهد توو مایه‌های کتاب سینوهه که دو جلد است و ترجمه‌ی ذبیح‌الله منصوری ست.اصلا چرا این طفره‌ها را میروم?

کتاب منم تیمور جهانگشا را میخواهم، آقا. 

اگر کسی می‌خواهد برای من کادو تولد بگیرد، لطفا این کتاب. مرسی [گلب]

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۲۱
تنبور

نظرات  (۲)

سینوهه رو خوندم. منم تیمور جهانگشا شک دارم ولی فکر کنم اونم خوندم. الان دارم ریشه ها رو میخونم از الکس هیلی و صفحه 595 هستم.

پاسخ:
هوممم

"هومم" تکیه کلام یکی که برام خیلی عزیز بود ولی تنهام گذاشت بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی