تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

اصلا یادم نیست چی میخواستم بگم. ولی اشکم رو در آورده بود.‌ یچیزاییش یادم میاد، اینکه داشتم میگفتم انگار خودمو نمی‌شناسم یا اینکه یه حسی دارم که کسی که توی آینه میبینم و یسری مشخصات داره که میشناسمش من نیستم یه آدمیه که من نمیخوامش یا اینکه واسم دوس داشتنی نیست یکیه که هیچی ندارم بهش بگم هیچ حرف مشترکی هم باهاش ندارم و دوس دارم تنهاش بذارم و برم مثل یه آشنا که فقط میدونی وجود داره و اسم و فامیلش رو میدونی . این آشنا هر از گاهی یه کارایی میکنه که بیشتر از چشمت میفته و این خبرا رو هم از اینور اونور میشنوی یا اینکه مستقیماً شاهدشی . 

این حسیه که به خودم پیدا کردم و واقعاً فاجعه‌س 

 

بیشتر از هر وقت دیگه ای میخوام تنها باشم، بیرون رفتن با بقیه حالمو بد میکنه حوصله حرف زدن بقیه رو ندارم دوس دارم نهایتا کنار دیگران قدم بزنم ولی بازم حالمو میگیره چون از سکوتش کلافه میشم یا هر چی نمیدونم . هر جا که با دیگران رفتم فقط انرژی صرف کردم و خسته شدم. نمیدونم خسته‌ی چی شدم و چرا بهم خوش نمیگذره. تقریباً هر کی ازم تعریف کنه عصبانیم میکنه و هر کی از قربونت برم و عزیزم بیشتر استفاده کنه نشون میده که اصلاً دوستانه نیست افکارش و این مثل اینکه یه قانون نانوشته بین ملته که من تازه بهش پی بردم . 

تقریباً هیچ حرفی با کسی ندارم که بزنم. 

دوست دارم عضو چیزی باشم که منو یادم ببره از چیزی که هستم.نمیدونم اونجا کجاست! 

 

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۰۳ ، ۲۲:۴۸
تنبور

جدیداً با حس دلتنگی نصف شب بیدار میشم. 

این چه مرضیه دیگه!

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۰۳ ، ۰۳:۰۷
تنبور

دارم نصف میشم دوست عزیزم، کاش اینجا بودی. نمیدونم چی‌ام.‌ چی نیست که تو نیستی.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۳ ، ۰۲:۱۳
تنبور

واقعا نفرتم از دانشگاه روز به روز بیشتر میشه. و جالبه این حس رو از مهر پیدا کردم. قبلا برام یه جای امنی بود که حس میکردم توی بی جا و مکانیام و توی ناامیدی بی‌پولی یا هر چیز دیگه ای میتونم برم دانشگاه و فک کنم که یه جای راحت هست هنوز . 

الان نه امنیتی هست نه امیدی .حتی آدمایی که دوس دارم یکی یکی دارن میرن.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۵۳
تنبور

یه سگ غمگینم‌ و میخوام زوزه بکشم زیر این نور ماهی که نمیبینم . 

کسایی دوس دارم دیگه نمی‌نویسن . کسایی دوس دارم دیگه پیامی ازشون نمیگیرم. دیگه پیامی بهشون نمیدم. کسایی که دوس دارم رو خبر ندارم ازشون و چه چیزی تخمی تر ازین؟ میخوام برم ازینجا.توی جهان یه جا نمونم. انگار که زیر پام زغال داغه و من برای اینکه درد و حس نکنم بدوم . هذیون میگم.

۱ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۰۳ ، ۲۳:۵۳
تنبور

واقعاً غمگین وناراحتم و میخواهم گریه کنم. بغضم گرفته است چند ساعت است. فاطمه باردار است و من دیگر نمیتوانم او را داشته باشم. حالا میفهمم چقدر دوستش دارم و چقدر مهم بوده برایم‌. اینکه فقط سه ماه دیگر همکلاسی‌ام باهاش و دیگر مرخصی میگیرد و نیست کنارم دیگر تا ابد باعث میشود گریه ام بگیرد. او تنها کسی بود که با من ماند وقتی‌ همه علیه من بودند و من فهمیدم در جهان دوستی وجود دارد. برایش خیلی خوشحالم هر چند که میدانم بارداری خیلی اذیتش میکند اما خانواده داشتن چیزی است که خیلی ارزشمند است به نظرم. فاطمه اما می‌گفت باورش نمی‌شود که حامله است. دلم برایش تنگ میشود خیلی. دستان ظریفش را خیلی دوست دارم نگاه گرم و امیدوارش به آدمها و دنیا بهم آرامش میداد. یکجور نور برایم. امیدوارم شوهرش زیباییش را ببیند و قدرش را بداند چون او یک آدم کمیاب است .چیزی که من آرزویش را دارم . کسی که دوست دارم نزدیکم داشته باشم . دوست ندارم ناراحت باشد هیچوقت. همیشه همه همین قدر دوستش داشته باشند. او یک مادر همه چیز تمام زیبا میشود. دوست دارم یک هدیه ی خوب به بچه اش بدهم برای اینکه با آمدنش همراهی مادرش را از من گرفت :/ اما نمیدانم دختر است یا پسر! نه شوخی کردم من بچه‌اش را هم خیلی دوست دارم . و دلم نمیاید اصلا که عصبانی باشم . از اینکه بیشعور بودم واقعاً بعضی وقتها برایش میخواهم خودم را تیکه تیکه کنم. صحیح و سالم باشد بچه‌اش و خوشبختی بیاورد برایشان . 

۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۰۳ ، ۰۲:۰۸
تنبور