تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۴۰ ب.ظ

۲۱۱_

چرا مردم توو سینما نرسیده روو شونه و گردن هم لش میکنن؟://// زیر فشار خواب نمیره اون بدن؟://

فیلم به این غیررمانتیکی  :/ 

همین الان یه کاپل اومد کنارم نشست:////

و لازمه دو دستی دست توو دست شی؟:/ فرار میکنه؟://

و دیگه واقعاً اعصابم داره داغون میشه . چارصد باری اومدم سینما اینقد کاپل ندیدم. اصلا هیشکی نمیومد. چه خبره! زمستون همه میرن سینما ؟:/من درمورد این چیزا حداقل ترین اطلاعات رو ندارم واقعاً اگه میدونستم نمیومدم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۲
تنبور

نظرات  (۳)

۰۴ دی ۰۲ ، ۰۰:۴۶ زری シ‌‌‌

شانس اوردین‌چیزای بیشتر ندیدین 😂😂😂

پاسخ:
تا یکی دو ماه پیش اینقد شلوغ نبود که پر شه تقریباً سالن یا اینکه اینقد با کمبود جا مواجه شن که بیان کنار اون دختره که آخر سالن اون گوشه نشسته بشینن:/
الان که گفتی نمیدونم باید از خدا تشکر کنم یا فک کنم خدا همیشه باهام شوخی داره و شاکی باشم واقن ! :|

همه میرن همدیگه رو میمالن اونجا.ببخشید اینقدر آشکار نوشتم 🤣😂

کامنت بالایی هم اشاره کردن.

پاسخ:
دفعه‌های قبل که فیلمه حداقل کمدی نبود، اینقد کاپل اطراف من پرسه نمیزدن://
فیلم ویلای ساحلی به این مسخرگی و مزخرفی آخه اصن مود خراب کنه بیشتر!

هی یادم نمیاد آخرین بار کی رفتم سینما.

ولی همون یک بار هم برای مالیدن بود 😂🤣

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی