تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۰ ب.ظ

198_

دوس دارم فحش بدم فقط. به چه روزی افتادم. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۰
تنبور

نظرات  (۳)

۱۰ مهر ۰۲ ، ۲۲:۴۱ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

به هیچ روزی نیفتادی. مثل بنز فحش بده هرکی هم حرف زد بگو من گفتم:))

پاسخ:
:)))
باشه، یکیم میزنم تو دهنشون، چطوره؟ البته من چون مطلقا هیچ‌کار دیگه‌ای از دستم برنمیاد که حرصمو ازین اوضاع دربیارم فقط راه فحش برام مونده. اگه میتونستم بزنم که خوب بود!
۱۰ مهر ۰۲ ، ۲۳:۰۳ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

فحش دادن فقط یه چیز لازم داره. سرعت پاها. اگه دوندۀ خوبی هستی هر فحشی که دلت بخواد میتونی بدی:))) شخصا یکی از دلایلی که کمتر فحش میدم اینه که دیگه مثل ایام جوانی نمیتونم فحش بدم و بدوئم و در برم از مهلکه:))

پاسخ:
آره دیگه پیر شدی. دویدن واقعاً از شما گذشته. حافظه‌م کم میشه دیگه. باید به اونم توجه ویژه نشون بدی. پیریه و هزار درد! 
۱۱ مهر ۰۲ ، ۰۸:۲۱ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

آآآ! من تازه یه چیزی رو کشف فرمودم! بماند:]

رفتم پوپ ها رو هم ورداشتم. کانالت رو به گند کشیده بودم انصافا:/ 

محض احتیاط هزارتاشُ دوباره بشمار یهو حرفت دوتا نشه:))

صبح سه شنبه‌ات هم بخیر گابری ال

پاسخ:
چی کشف کردی؟!
آره کانال بو گند میداد :| ولی اون آهنگ اولی که مال کارلا بلیه رو چطوری دلت اومد عن کنی واقن:/ برا فان آره. خدایی بعضی وقتا حرصم درمیادا D:
هزارتا چی؟ 
سه‌شنبه شمام بخیر کوری‌ون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی