تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
چهارشنبه, ۱ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۳۴ ب.ظ

They just don't have it!/:

بعضی وقتا میشه که نمیتونی یچیزو درک کنی اونوقتا فقط چشمات هستن که میتونن برای دیگران شاهدی باشن که اونارو مطمئن کنه دارن با یه موجود زنده و تاحتی دارای شعور(!)حرف میزنن نه با یه تیکه سنگ . اینجور مواقع ممکنه چیزی که به ذهنشون برسه کلوخ چشم دار باشه! 

چند روز پیش  داشتم یه اپیزود از سریال Louie رو میدیدم ، و یه بخشی ازش بود که لویی که شغلش کمدین بودنه رفته بود رو استیج و  مردم اون پایین نشسته بودن و منتظر بودن بخندن.لویی داشت میگفت: که من داشتم فک میکردم که اگه تو فک میکنی زندگیت به اندازه کافی خوبه،باید خفه خون بگیری وغر نزنی. و میگفت که من دوتا بچه دارم و بعضی وقتا که درموردش فک میکنم به خودم میگم من دوتا دختر کوچولوی سفید پوست تو خونه‌م دارم _ خنده حضار _ و این واقعیته و از نظر تئوری اونا بهترینن _خنده حضار_  فقط برای اینکه who they are and where they are/:_ خنده حضار_  و وقتی شکایت میکنن و غر میزنن ،یجورایی روانی میشم!_ خنده حضار_ برای اینکه من میدونم دنیای اطرافشون چه شکلیه و اونا نمیدونن. من به دخترم دارو دادم به خاطر اینکه تب داشت . منم بهش تاینول دادم. و با طعم آدامس بادکنکی بود - خنده حضار - به خاطر اینکه بتونه بخورتش .-خنده حضار-این دیگه چه جور جامعه کوفتی ایه که ما داریم ؟:/-خنده بیشتر حضار-... اوو، چیکار کنیم تا این بچه‌ها این دارو های معجزه ‌اورو بخورن ؟/:- خنده حضار- بهتره بهش آبنبات اضافه کنیم//:- خنده بیشتر حضار- من بهش داروی آدامس بادکنی ای دادم و اون میگه ایووو//: میخواستم بگم فاک یو و ایوو.- خنده زیاد حضار به همراه دست زدن -شوخیت گرفته ؟/: - خنده و دست زدن حضار -این دارو عه !بیشتر بچه های دنیا دارو ندارن.ندارن دیگه.وقتی مریض میشن ، فقط رو یه تخته سنگ میفتن و درحالی که یه خرس داره صورتشونو میخوره میمیرن/:بیشتر دنیا اینجوری میگذره/: - خنده ی شدیدو طولانی حضار /: -  نه داره عطسه میکنه زنگو بزنید و بندازینش بیرون /:  - خنده و تشویق حضار - تو یه بچه سفیدپوستی و داری قرص با طعم آدامس بادکنکی میخوری/: تو داری لباسایی میپوشی که به وسیله بچه هایی هم سن سال تو  به طور حرفه ای درست شدن!/: - تشویق و خنده حضار - ... اوو ساری /: آمریکاییا فقط چیزایی رو میخرن که از درد و رنج حاصل میشن - خنده و تشویق حضار- 

من همه چیِ این خنده‌ها رو فهمیدم به جز اون تیکه‌ی خرسشو /: وقتی به اونجا رسید خنده رو صورتم خشک شد یهو . دیگه ادامه شو نتونستم بخندم. من ساکت شدم و گفتم چه حقیقت کثافتی. و نمیتونم بفهمم چطوری این جمله خنده دار بود و باعث شد نقطه اوج خنده های مردم دقیقا اونجا باشه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۱
تنبور

نظرات  (۶)

جالب بود 

فیلمایی که بر اساس  کمدین ها ساخته شده رو وقتی دوبله شو میبینم کلا قیافم اینه /:

اینا دارن به چی میخندن عاخه...

 

ولی خب شما تا خرسه رو خندیدین یعنی فهمیدین XD

پاسخ:
دوبله نبود،من فارسی نوشتمش. شایدم بهتر بود فارسیش نمیکردم
۱۰ دی ۰۰ ، ۲۲:۲۴ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

ببین این آدم از سال‌ها پیش یکی از معبودهای من بوده و هست، بروکلین هاش رو به زحمت گیر می اوردم و گاهی انقدر ناواضح بود که مجاب میشدم با زیرنویس ببینمش، تا بعدترها که با همین سریال گل کرد و بعد از اون داستان ساختگیِ تعرض با اجرای خوبش توی Sincerely Louis CK یکم از سایه بیرون اومد، چند روز پیش داشتم اجرای Sorry رو میدیدم که تا قدم گذاشت روی اسیتج من اینور پشت مونیتور وا دادم.. چته لوئیس! و میتونم بگم تقریبا در تمام زمان تماشاش بغض کرده بودم، من کدهای طنز و پیچش های اجراش رو تقریبا بلدم، در حقیقت قرابت ساختار طنزش یکی از جذابیت های این آدم واسه من بوده، اما وقتی دیدم توی رورانسش بغض کرد کاملا غافلگیر شدم و صادقانه فروپاشیدم، وحشتناکه که آدم معبودش رو در حال هلاک شدن ببینه و تف به این زیست کردن که بت‌های تسکین آدم هم از گزند نکبت در امان نمونده باشه 

پاسخ:
لویی سی کی اولین استندآپ کمدین آمریکایی‎‌ای بود که شناختم.و این ترکیبِ "بت تسکین آدم" خیلی توصیف مناسبی بود واقعا.من به اندازه شما فک نکنم اجراهاش رو دیده باشم و اجرای sorry رو هم ندیدم .اتفاقا کامنت رو که دیدم توی یوتیوب سرچ کردم ولی خب جدیدترین اجراشه و رایگان نبود برای همین من ندیدمش...
ولی  سریالهاش جزو مورد علاقه‌ترین چیزاییه که دارم .طرز فکرش و شیوه‌ای که برای بیان حرفش استفاده میکنه خیلی جالبه.




۱۱ دی ۰۰ ، ۱۷:۱۱ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

بله بله آو کورس.. در حقیقت یکی از اسامیِ جلالۀ من وصّاف ئه بمعنای بسیار وصف کننده

بیان این همه دنگ و فنگ و دری وری داره بعد نکرده عین وردپرس و امثالهم ریپلای بذاره توی کامنت ها، من همچنان گیج میزنم اینجا و هی هربار میزنم پشت دستم که اُوف بر تو که آرشیوت رو منتقل کردی به اینجا؛ لعنت به چنگیزی‌ها و گندی که به بلاگ‌اسکای زدند..بماند

اوه از این مورال‌کُدی هایی؟ پولیه پول ندادم نمی بینم؟ ولش کن بابا من حلال اعلام میکنم بعدش هم الان ویندوزت اورجیناله؟ -الان میگه من از توزیع لینوکس استفاده میکنم- این حق ما جهان سومی هاس که بتونیم قاچاقی بخندیم تو دانلود کن غیرقانونی ببین FBI گیرت اورد یه زنگ به خودم بزن اوکی‌ش میکنم
پنج و یازده دقیقۀ عصرِ شنبه‌ات بخیر 

 

پاسخ:
:)))
نه مورال کدی نیستم ،فقط صبح عقلم نرسید بیشتر سرچ کنم. درواقع فک کردم بقیه مورال کدی‌ان و دانلود رایگانش لابد وجود نداره!!
و اینکه دانلودش کردم دیدم. آره به طرز حالگیری قیافه‌ش ناراحت بود. و خیلی باحال بود :/
  She's 600 pounds, she doesn't fit the machine! Do u know what they did? They send her to the zoo:| I'm not kidding they send her to the fuckin' ZOO!!:// That's what we do for fat people.. Who need a MRI! "Hey ,here's ur prescription..go to the ZOO://..Yeah that where u should go :/ u should go to the zoo:/...u go to the zoo,u fat bich! ...ZOOOO//: ....Sorry

...خلاصه مرسی برا معرفی .
۱۲ دی ۰۰ ، ۰۴:۱۳ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

قضیۀ باغ وحش و ایناهارو دو بار یا اگه اشتباه نکنم سه بار قبلا استفاده کرده، یجوری اجرای آخرش مثل بلاگری بود که تیکه تیکه نوشته های معروفش رو چسبونده باشه بهم و بخواد ازش یه کتاب بیرون بکشه و تهش یه مزخرفی دربیاد که خودش هم گریه اش بگیره از انتشارش

بهرحال تصور میکنم در این یکی دو روز اخیر اونقدری که من و تو در مورد این خیکیِ مغموم حرف زدیم خودش راجع به خودش حرف نزده ..بهرحال ساری حتی قائمشهر ولو آستانۀ اشرفیه

یه سریال بسیار خوب دیگه هم هست به اسم دوستان که خییلییی از این بهتره، بهت توصیه میکنم حتما حتما حتما ببینیش خصوصا اگه نسخۀ اورجینالش رو با دوبلۀ شبکۀ جهانی آی‌فیلم‌ گیر بیاری..

( ایموجیِ فیدبکِ رفیقات وقتی بهشون لویی رو معرفی میکنی)

 

پاسخ:
طبیعتا برا من خز نبود :/
این معرفی های پی در پی داره کارو زندگی نداشتم رو ازم میگیره:/
(ایموجیِ "لایک"_قطعا صرفه نظر از معنی دوگانه ای که داره:/_وقتی فیدبک کوریون رو بعد تشکر برا معرفی یه قسمت از لویی میبینی:/)
۱۲ دی ۰۰ ، ۱۰:۴۷ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

چه ربطی داره تن‌بور؟ مثل این می‌مونه که به یکی بگی اسنوکر رونی سالیوانُ ببین بعد بهت بگه پارک ارم یه رولرکستر جدید اوورده، متفاوته دیگه چرا شلوغش میکنی مرد؛ اتفاقا من خودم دو سه باری در طی دوره های مختلف هی دیدمش و هی خندیدمش و هی حتی خیلی دوستش دارمش

ایموجی آخریه رو نفهمیدم چی بود؛ بیلاخ دادی تن‌بور؟ اوکیه بابا به کوریون بیلاخ بده بلوندی ولی معمولا موهای سر آدم بور میشه نه تن‌ش-امیدواری زیادی دارم که گره دوم کراواتت رو سفت کنی و بگی تنبور واقعا چیه :))-

 

پاسخ:
تنبور یجور سازه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی