تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

_۱۱۸

احساس میکنم دلیلی برای زنده موندن ندارم. فک میکنم هیچ راهی نیست . «اصن دوس ندارم بشنوم یکی بیاد از شعارای کلیشه ای احمقانه ی همیشه یه راهی هست و اینا بگه» . هیچ راهی که من بخوام انتخاب کنم. خیلی چیزا در جهان هست که من تو درکشون ناتوانم ، مثل این مسیله که باید هر طوری شده به زندگی ادامه داد. چه چیزی منو به رفتن تو مسیری که تماماً برام عذاب آوره مجبور میکنه؟ چه چیزی هست که به خاطرش مجبور به ادامه باشم؟ سوالای بیجواب . 

زندگی رباتی رو نمیخوام. نمیخوام صب بیدار شم برم سرکار و شب بیام خونه بخوابم و ده سال اینکارو ادامه بدم . این برام عذاب اوره . این جهنم واقعیه. من کسیم که از اینجور زنده بودن انصراف میدم. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۸
تنبور

نظرات  (۴)

۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۵۵ رفیقِ نیمه راه

راستش من خیلی وقته از این جور زندگی انصراف دادم‌‌ :)

پاسخ:
جالبه !
۲۸ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۵۵ رفیقِ نیمه راه

خیلی هم دلم میخواد راجع به این حرف بزنیم ولی الان خوابم میاد :/ بمونه برای روز روشن...

پاسخ:
راسش واقعا برام سواله که خب ؟ چه کاری قراره انجام بدی برای گذران زندگی ؟
منتظرم پس .....

عین خودمی. دیگه زندگی ارزش زنده بودن رو نداره. هرچند چند سال پیش خودکشی کردم و زنده موندم بازم اگر راهی باشه که واقعاً بکشه منو، میرم و با جون و دل پذیرای اون هستم.

پاسخ:
:/

بیشتر انگار تمایلی به جستجو برای لذت ها نداری تا اینکه واقعا چیزی برای لذت بردن نیابی. خودت اینطور فکر نمی کنی ؟ حالا "لذت" رو هرچی که خودت به عنوان انگیزه حساب می کنی درنظر بگیر. 

پاسخ:
اره درسته 
به نظرم همه ش مزخرفه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی