تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۱۴ ب.ظ

من،ابتدای جاده ی مه گرفته !

دو ماه بیشتر میشه که اینجا نیومدم . تقریبا شگفت اوره .آخه یه مدتی هر روز سر میزدم . به این مستطیل دراز و طولانی خیره میشدم_همینقد اسکل_ تازه ازینکه اون گوشه ستون آرشیو پر میشد خیلی خوشم میومد. برای منِ بی حواس یادآوری خوبیه که بدونم چند ماه از عمرمُ گذروندم [ البته بخونید حروم کردم!]

خب ... امروز چطورم و چیکار میکنم ... اول از همه ، مثل همیشه گیج ! بعدش ... تقریباا خوبم . کنکورو دادم و بی صبرانه منتظر این که چه دسته گلی به آب دادم. 

الان که دارم این رو مینویسم ، خونه بابابزرگ مرحومم و یه ماهی هست که خونه ش جای امن من و خواهرم شده. باید بگم هوای بی نظری داره . و با تعجب بسیار تقریبا هر ظهر بارون میاد !! 

و آرزوی الانم اینه که بتونم یه خونه ، جدا از پدر و مادرم، داشته باشم. یه اتاق یه سقف خیلی کوچیک . فقط دورِ دور. 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۷
تنبور

نظرات  (۴)

۰۷ شهریور ۹۹ ، ۲۲:۱۱ رفیقِ نیمه راه

خیلی منتظر نوشتنت بودم :) بلاخره نوشتی :)
همچین خونه ای آرزوست... ^_^
باز خوش به حالت که یه جای خالی رو داری بدون پدر و مادرت :) حتما حس خوبی داره...

پاسخ:
 واقعا؟! :)
چه کامنت خوشال کننده ای :دی 
آره ... جای موقتی ایه ولی :)

درود.

بی صبرانه منتظر این هستیم ببینیم کنکور چه دسته گلی به آب دادید 😋

خونه پدربزرگ کجاست که هر روز بارون میاد؟

پاسخ:
درود :]
خونه ی پدربزرگ یه شهر تو یه استان کویریه!! =]

و هیچ چیز بهتر از رهایی از کنکور و مسافرتی آرامش بخش به دیاری دوست داشتنی نیست :)

 

امیدوارم نتیجه هم براتون قابل قبول باشه :)

پاسخ:
ممنونم :]
ولی نمیدونم منظورتون کدوم مسافرت آرامش بخشه! :)))

ا من خونه ی پدربزرگتون رو توی یه شهر دیگه فرض کردم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی