تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ق.ظ

۱۱۳_

دوس داشتم یه آدم سخاوتمندی داشتم که میشست جلوم ، بهم میگفت این چیزا اشتباهات تو عه. این چیزا عادتای بد، رفتارای بد، خصلتای بد تو عه. دونه دونه اون گنده هاشو نام میبرد و میگفت این رفتارت به این دلیل خوشایند نیست . واقعا به این آدم نیاز دارم . هر چقدم بد و تند بگه . یا هر چقد حس بد بهم دست بده و کوچیک بشم ، دوست دارم یبار تو زندگیم یکی بهم این لطف ُُ بکنه. بگه مشکلت اینه که همیشه تافته جدا بافته ای.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
تنبور

نظرات  (۸)

۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۴۳ یه بنده خدا

چرا؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
چرا میخوام عیبارو بدونم ؟ چون میتونم با دونستن این که چی مشکله ، مشکلو حل کنم.
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۴۸ یه بنده خدا

شاید مشکلی نباشه در اصل

البته میدونم شاید یکم مغرورانه باشه:))

پاسخ:
بعیده مشکلی نباشه!
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۵۲ یه بنده خدا

شاید اره
شاید تغییر چیز بدی نباشه ولی احتمالا نه برای همه

 

پاسخ:
به هر حال وقتی کسی سمت تو نیست ، لابد مشکلی داری .

۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۵۸ یه بنده خدا

نه...به نظرم اینجوری هم نیست...تو تاریخ هم داشتیم که اکثریت هایی که اشتباه کردن

البته باید واقعا فک کرد بهش...باید فهمید ادم کجا وایساده و چی میخواد

پاسخ:
بله ، ولی من با خودمم فقط .

۲۰ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۵۲ در حوالی اریحا...

الان معروفه میگن: من نه دوست دارم کسی رو نصیحت کنم، نه دوست دارم کسی نصیحتم کنه...

رواج همین عقاید اشتباه باعث میشه از خیلی نصیحت ها و پیشنهادهای سازنده محروم بشیم...

پاسخ:
بله منم گفتم که این یه لطفه .
فک میکنم این شعار زیادم بد نیست. هر کسی نمیتونه به قول شما نصیحت کنه آدم‌ُ. و کسیم که عادت داره به نصیحت همه، معمولا حرفاش درحد حرفن و نه اعتباری دارن و نه به درد میخورن.
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۳۹ miss writer •میترا•

هیچ کسی کامل نیست هر کسی کنار بدیایی که داره یه عالمه خوبی هم داره

لازم نیست خصوصیت های بدت رو تغییر بدی.فقط بشناسشون

چجوری؟ببین خودت از کدومشون اذیت میشی

بعد؟بعدش هیچی اینا عیبهای توعه قبول کن که باید بپذیریشون تا دیگه اذیت نشی

پاسخ:
راستش زیاد موافق نیستم . کاملا لازمه که آدم خصوصیتای بدش رو تغییر بده وگرنه هیچ پیشرفتی نمیکنه. 
اگه فهمیدن اینکه چه چیزی آزردهنده س و چی بهتره، به این راحتی بود که هم جهان گلستان میشد هم آدم این همه مدت گیج نمیموند ^^"
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۶ روزبه پارسی

هیچکس کامل نیست. هر کسی یکسری عیب و ایرادها و یکسری خوبی ها و نکات مثبت داره.

مهم اینه بتونی معایب رو برطرف کنی. یا به قولی تغییر در خودت ایجاد کنی.

پاسخ:
اهوم، موافقم . 
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۲ روزبه پارسی

توی این سال هایی اخیر، همه ی تلاشم رو کردم که یکسری نکات منفی که در خودم بود رو یا از بین ببرم یا دست کم از میزان اون کم کنم. خوب باید بپذیریم یکسری چیزها در ما هستن که هرگز نمیتونیم بطور کلی نابودش کنیم. پس یا اثر اون رو کم کنیم یا باهاش کنار بیایم.

یه ضرب المثلی تو زبان ما هست میگه: سنگی که نمیتونی تکونش بدی رو، بیخود زور نزن برای تکون دادنش. بهش تکیه بده و لذت ببر از اون.

نکات منفی که داری رو بنویس. همچنین نکات مثبت رو. نکات منفی رو کمتر کن و نکات مثبت رو پر رنگ تر. هر روز یا هر شب ساعتی رو به خودت اختصاص بده. سعی کن شب باشه. وقتی که همه خواب هستن و سر و صدایی نیست. اتاق رو تاریک کن.چشم ها رو هم ببند. سعی کن در بهترین و راحت ترین حالت بدنی قرار بگیری. به هیچی فکر نکن جز خودت. هیچی رو نشنو و نبین. فقط خودت باش و خودت. تلاش کن انرژی های مثبت رو بگیری و همزمان با اون چیزهای بد رو از خودت دور کنی. مثل آبی که چرک و کثافت رو میشوره و میبره. 

باور کن تاثیر داره. من خودم قبلاً به این کارها میخندیدم تا اینکه خودم انجامش دادم. روح ما خیلی پاک هست و هرچی پاکی و انرژی مثبت رو به سوی خودش میکشه.

با آرزوی بهترین ها 🤗🥰💕

پاسخ:
سپاس ا پیشنهاد راه حل 
شما هم موفق باشین :]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی