تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸ ب.ظ

Tabula rasa

این روز ها فقط فرندز میبینم و هیچ کاردوستداشتنی دیگری نمیکنم . با هیچ کس هم حرف نمیزنم .کسی در مغزم دائم ملالت را زمزمه میکند. همه چیز ساکت و کند است . رنگ گرگ و میش هوا در مه .انگاری دنیا برای دیدن،شفافیت لازم را ندارد. چشم های ضعیف من هم که در این گرگ و میش که از بخت خوبش مه الود هم شده شانسی برای دیدن جزئیات ندارند. برای درک شرایط محتاج همه ی حواسم. باید همه دوبرابر شوند تا بتوانم مثل یک انسان عادی قدم بردارم. سرما انگیزه ها را خاموش کرده و اشتیاق هارا سوزانده ، تنها روشنایی فانوس های دور دست است که شعله ی امید را درون قلبت گرم نگه میدارد. واقعا من امیدوارم؟ امید وارم یا دچار خیالبافی شده ام؟ راستی فرقش چیست ؟ امیدوار بودن با بلندپروازی مرزش برایم نا پیدا شده. من ادم قاطی ای هستم .گیج ، گمشده. من گمشده ام؟من به خودم خیانت کرده ام. آدم همیشه بیشترین خیانتش را به خودش میکند.آنقدر ساده که زندگی را مضحک کرده. یک نمایش زرد. زندگی من قرار است نمایشی زرد باشد؟ هوا سرد و دلگیر و مه الوده است و من دچار ضعف بینایی.به فانوس های دور دست خیره و در سفیدی ذهنم محو میشوم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۴
تنبور

نظرات  (۵)

درود!

وب زیبا و مطالب خواندنی دارید.

لطفا به وب من هم سر بزنید.

پاسخ:
درود! :|
۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۰ رفیقِ نیمه راه

عینک رو پیشنهاد میکنم ^_^

پاسخ:
اهه اههXD
۱۶ فروردين ۹۹ ، ۰۴:۰۶ در حوالی اریحا...

چی هست داستان فرندز؟ خیلی تعریفشو شنیدم... هیجان هم داره سریالش؟

پاسخ:
سریالش situational comedy ـه . حدود ۲۵۰ قسمته و در مورد زندگی چنتا آدمه که با هم دوستن.حس خوبی داره.

وای منم کاملا نشستم رو تختم و از صب تا شب فرندز میبینم! واقن نمیتونم ازشون بکشم بیرون و خیلی به ندرت حرف میزنم...حس میکنم حرف زدن داره یادم میره:/

پاسخ:
من تمومش کردم =]

جدی؟؟ وای من تازه فصل پنجو تموم کردم! فقط بگو تهش خوب تموم میشه...؟ همش میشینم یه تیکه هاییو میبینم ولی تهشو نمیبینم..خودآزاری دارم :/

پاسخ:
آره ؛ من دوسالی هست داشتم فرندز می‌دیدم ولی ^^" منم نتونستم دووم بیارم قبل فصل چهار رفتم فصل دهُ دیدم :| و بعد دیگه ادامه دادم به ترتیب :| 
آره تهش خوبه ، یکم سورپرایز داره ولی اوکیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی