تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶ ق.ظ

هفته یکم:/

این هفته همه اش کارهای نامربوط کردم :/ فقط وقت کشی :/ فقط همین امروزه رو نمی‌خوام حروم کنم ازش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۷
تنبور

نظرات  (۲)

ان شاءالله بتونی از یک ساعت، فقط یک ساعت امروز، همونجوری که دلت

می خواهد استفاده کنی.

خودت لذت ببری از وقتت خیلی مهمه تا حسرتشو خوردن.

پاسخ:
معمولا برا این آدم وقتشو هدر میده چون همه ش رو صرف لذت بردن می‌کنه :/ 
از وقتم لذت بردم ، همون‌جوری دلم میخواست:/

اگه هدفی رو دارید شروع میکنی روال عادی خودت رو ببر جلو . زیاد واسه چیزهای که از دست رفته حرص نخورید . :) 

یه دوستی به من یه حرف رو زد من این حرف تقدیم شما میکنم . 

خیلی از آدم ها با کار های روزمره زنوگیشون حال نمیکنن چون نمیتونن از انجام دادن اون کار لذت ببرن . پس سعی کن کاری رو انجام بدی که از انجام دادنش لذت ببری . فرق نمیکنه چه روزی  شما یه صفحه کتاب بخونید یا صد صفحه ، بیرون قدم بزنید ، استراحت کنید و... مهم این که شما بتونید توی اون کار لذت رو ببنید. 

موفق باشید :)

پاسخ:
الان توی یه برهه ای ام که کاری که باید بکنم لذتی نداره برام :/ 
شما هم موفق باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی