تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ

129-

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ب.ظ

اگه چیزی اذیتت میکنه ، اونو رها کن . اگه جایی دردسر سازه ، ازون جا برو. اگه صدایی اعصابتو خورد میکنه قطعش کن. راه حل همه چی گذشتن ازون چیزه. من باید از خودم بگذرم . ولی این جمله خیلی مبهمه برام!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۱
تنبور

نظرات  (۲)

من، خودم اذیت میکنم خودم رو. اطرافیان هم هستن.

پاسخ:
نمیتونم ربطشو به پست بفهمم ولی اذیت شدن بخشی از ارتباطه دیگه . همه همدیگه رو اذیت میکنیم و اذیت نمیکنیم . 

تو این پست نوشتید: "اگه چیزی اذیتت میکنه ، اونو رها کن".

خُب نوشتم که: من خودمو اذیت میکنم.

و خُب رها کردنِ خود میسر نیست.

شایدم میسر باشه.

پاسخ:
آها، آره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی