تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹ ق.ظ

هذیونای آدمکش :/

از وقتی که از خواب بیدار شدم یک بند در مغزم با خودم حرف زدم ، هر وقت این حالت را پیدا میکنم ، یک نفر درون من می‌گوید : اوف نه توروخدا دوباره شروع نکن ، حوصله نق زدناتُ ندارم:/ شاید من کودک درون ندارم ، به جایش یک بالغ درون دارم که خیلی کلافه و خسته شده.و کودکم بیرون است:// من نق هایم را به جان خودم میزنم .حرص هایم را سر خودم خالی میکنم. مثلاً همین الان اینقدر وراجی کسی درون مغزم زیاد است که صداهای اطراف شبیه صدای ناخن کشیدن روی شیشه است و من باید با خودم کلنجار روم تا عصبانیتم بروز نکند.

ولی واقعا حوصله ی اون فاز بهم ریختگی رو ندارم . وقتی بهش فک میکنم دوست دارم فرار کنم.

ب.ن: دوست داشتم یه ربات داشتم، سرمو میذاشتم رو پاهاشو گریه میکردم؛ اونم همون حسی رو داشت که من دوست داشتم ://

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۹
تنبور

نظرات  (۵)

۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۱۹ رفیقِ نیمه راه

نمیدونم ولی فکر کنم همۀ انسان ها درونشون چند نفری هستن که همیشه باهم دارن بحث و جدل میکنن...

پاسخ:
آره .... 

من وقتی با کسی دعوا کنم با خودم دعوا میکنم

پاسخ:
منم همینطور 

واقعا بالغ درون بیشتر اذیت میکنه تا کودک درون😂

پاسخ:
دقیقاxD

بیشتر میشه آدم یه کاری بکنه که حالشو خوب می‌کنه ... آرامش معنویت نسخه خوبیه برای این لحظات

پاسخ:
اهوم

من همیشه وقتی از دست یکی عصبانیم سر خودم خالی میکنم... بیشتر اوقاتم والد درونم به کودکش چیره میشه:/// 

پاسخ:
آفرین :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی