تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۸ ب.ظ

هفته ی هشت:|

روزهای اخر این هفته را درس نخواندم .دیگر حوصله ی انیمه دیدن را ندارم .فقط سه تا از سریال های شوکو موراسه را دیدم و اخری هم نیمه تمام است .میدانید این گزارش نوشتن تیتروار حالم را به هم میزند . دوستداشتم کمی بیشتر وقت برای خوب نوشتن میگذاشتم . منظورم این است که کتاب میخواندم تا بهتر بتوانم جمله سازی کنم ولی خب من فعلا فقط تست میزنم و مسئله حل میکنم و تازه حس میکنم ذهنم هم مختل شده و همه چیز به جز چیز های کنکوری را پس میزند://خلاصه که فکر کنم قرار است در این دوازده هفته ی باقی مانده هر هفته فقط یک فیلم از کوبریک ببینم .دیروز دکتر استرنج لاو را دیدم و خوش گذشت.البته فیلم معروفی است و در موردش بسیار جمله نوشته شده .و اگر چیزی درباره اش بگویم قطعا تکراری است.ولی جدای همه چیز ،فکرش را بکن که ادم دیوانه ای یک سلاح نابود کننده ی کره ی زمین بسازد و ان را در ناکجااباد،در خاک سرزمینش بگذارد و تازه همه چیزش از جمله فعال شدن و منفجر شدنش هم اتوماتیک باشد و هیچ بشری نتواند بعد از اینکه فعال شد متوقفش کند. کلا همه چیزش اتوماتیک . و بعد به دیگر کشور ها بگوید اگر یک بمب هسته ای در خاک این کشور منفجر شود این سلاح به صورت اتوماتیک فعال شده و کلا حیات روی کره ی زمین را نابود میکند و همه مان دود میشویم و میرویم هوا :| ... واقعا ایده ی دیوانه واری است :/ جزو بدترین هایی ست که شنیده ام میدانید?:// 

+یکی از آرزو هام اینه 12 ساعت درس بخونم :|...واقعا ارزو عه :/

+این عکسه هم هیچ معنی ای نمیده مثل همیشه و بی ربطه کاملا و مطمئنا ://

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۳۰
تنبور

نظرات  (۳)

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۷:۵۳ تبلیغات رایگان
پاسخ:
 :/

از سه سال پیش قراره ادیسه فضاییِ کوبریک رو که استاد جامعه شناسیم پیشنهاد کرده ببینم! ولی به دلیل نامعلومی همیشه میره برای هفته بعد :| دکتر استرنج لاو رو هم از اول سال توی ذهنمه ولی ندیدم

کلاََ یه حس مقاومت بدی نسبت به فیلم پیدا کردم و تا وقتم آزاد میشه سریال میبینم

پاسخ:
اره بعضی وقتا خوره ی سریال میفته به جون آدم :|
۰۱ دی ۹۸ ، ۰۹:۴۶ رضا برزگری

من دیروز فیلم ایرانی سرخپوست رو دیدم

 

من رکورد درس خوندنم تو یه روز 5 ساعته..

 

چه عکس جالبی میتونه کلید رو برداره خودشو ازاد کنه اما حالشو نداره

پاسخ:
چه خوب ، من ندیدمش ولی یکی دیده بود میگفت قشنگ بوده .
منم تو همین مایه هاست ساعتم :/ ولی باید بیشترش کرد .
اره عکسِ حقِ مطلب ادا کنیه=^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی