تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ب.ظ

هفته ی ششم

هفته‌ی بدی بود :/ شبیه خزیدن تو سیاهچاله بود :/ ا وقتی شبا بیدارم یه جوری شدم اصن :/ البته زیادم نمی‌خوابم ، کلا ازش متنفر شدم :/ نه اینکه بگم خیلی آدم فعالیم و برای همین از خوابیدن  بدم میاد :/ من حتی اگه همه ی اوقات بیداری رو هم عین مجسمه یه جا بشینم بازم ا خواب متنفرم :/ 

چند ساعت قبل خیلی عصبانی بودم :/ به خاطر یسری حرفای کاملا مسخره و بی منطق درمورد گیاهخوارا :/ و میخواستم بیام اینجا حرصمو خالی کنم و مثلاً به ذهنم بگم که آره من جواب اون دختره که خیر سرش دانشجوی رشته پیراپزشکیم بود و معتقد بود آدم برا پز دادن و واژه ی بی معنی ای به اسم کلاس:// گیاخوار میشه رو دادم :/ ولی خب دیگه حوصله شو ندارم . 

ولی واقعا این چه فکر بی اساسیه که خیلی همه گیره که آره کسی که گیاهخواره برای کلاسه؟:/ باعث میشه اون آدمی گیاهخواره اگه مثل من خجالتی باشه تو جمع معذب بشه :// مثلا من برام سخته(توی فامیل مخصوصا)که بگم گیاهخوارم:/ اگه کسی قیافه و تیپ منو ببینه اصلا واژه ای به عنوان «باکلاس » :/// امکان نداره تو ذهنش پرسه بزنه :/ مگه اینکه مرتب و تمیز بودن رو هم جزو کلاس داشتن طبقه بندی کنید:///و اصلا باکلاس بودن از ریخت من امکان نداره برداشت بشه:/

و خب وقتی مجبور میشم بگم گیاهخوارم خیلی امکانش هست که یکی از اعضای کاملا کوته فکرِ فامیل یه حرفی پیرامون اینکه "این روزا همه برا کلاس گیاهخوارن :/" یا اینکه "میگن گیاهخواری کلاس داره"رو بشنوم :// ( بعلاوه ی امکان دیدن نیشخند و رفتارای مسخره کن و کاملا زشت ://)خب باید بگم که اولا وقتی کسی رو نمی‌شناسید و اصلا با طرز فکرش آشنایی ندارین ، اینقد به خودتون جرعت ندین صحبت کنید. دوم اینکه هر کودک ۷ ساله ای هم که تیپ و ظاهر من رو ببینه و حتی با من حرف نزنه،قطعا به این فکر می‌کنه که اگه این دنبال اونچه که کلاس گذاشتن یا کلاس داشتن معنی میشه!:/// بود ، مطمئنا باید یه خصوصیات و رفتارای دیگه ای هم می‌داشت که کلاس داشته باشن:/// 

ولی خب مثل اینکه آدمایی که خیلی بالاتر از هفت سالشونه این موضوع به ذهنشون نمی‌رسه :///

خلاصه که ببخشید اگه علاقه و اصرار شدیدی برای به اشتراک گذاشتن این دوره ی پر از غر و کسالت آورِ زندگیم با شما دارم :^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۴
تنبور

نظرات  (۲)

سلام، منم از وقتی که نمیتونم راحت بخوابم از شب و خوابیدن متنفر شدم!

با این که میگید مردم فکر میکنن هرکس گیاه‌خواره میخواد کلاس بزاره موافقم اما میدونم اصلا اینطور نیست چون یه گیاه‌خوار به تمام معنا تو خونه داریم :) اما داداشم اصلا اهل کلاس و این چیزا نیست،  هرکس هم بهش میگه چرا گوشت نمیخوری میگه شما چطور دلتون میاد حیوونارو بخورید؟ :)) 

به نظرم زیاد به حرف مردم توجه نکنید چون حرفای مفت این مردم ارزش توجه هم نداره چه برسه به عصبانیت

نوشتن دغدغه‌ها و به اشتراک گذاشتنشون خیلی آدمو آروم میکنه حتما این کارو بکنید!

دنبالتون میکنم

پاسخ:
سلام ، 
درسته راحت نخوابیدن ، آدمُ اذیت می‌کنه.
آره، منم آدم حساسی نیستم ولی این موضوع چون خیلی همه گیره و خیلی از مردم می‌شنوم که گیاه‌خوار شدن و  ابراز کلاس کردن رو :// برابر هم میدونن ، واقعا حس منفی ای به آدم میده به خصوص توی جمع . مخصوصاً که  از خودنمایی هم متنفر باشی :| 
با برادرتون تقریبا موافقم :)
اره معمولا به اشتراک گذاشتنِ حس،ادمو آروم میکنه :دی
منم شما رو دنبال میکنم =^!

۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۰ آقای تشکیل

خب شاید مشکل از طرف گیاهخوار باشه!

البته نه همه!

اون دسته ای که بی دلیل تو تغذیه ی ملت دخالت میکنن و چیز ساده ای مثل گوشت خوردن رو جرم میدونن و گوشت خوار رو مجرم! خب مشخصه ملت موضع میگرن در برابر این همه تندروی! 

یه نوعی از موضع گرفتن هم تمسخر میتونه  باشه!

پاسخ:
خب همینطور که خودتون میگید ، ‹ همه ی گیاهخوارا به صرفا ‹گوشت خوردن›, ‹اعتراضی› ندارن و کسی رو هم امر و نهی نمیکنن و اگه برای مثال آدمی بیاد از من بپرسه چرا این رژیم رو انتخاب کردی بهش توضیح میدم ، و این فقط قصدش توضیحه نه نکوهش › پس درست نیستش که تا یه گیاهخواری ببینه آدم فوری به قول شما موضع بگیره دربرابرش^^'
درمورد اینکه مسخره میکنن هم، خب معمولا آدم وقتی میاد از چیزی مثل مسخره کردن استفاده می‌کنه برای واکنشش، یجورایی این پیام رو میرسونه که خب دلیل منطقی ای نداره که بیان کنه و بنابراین متوسل میشه به تحقیر . و تصمیم میگیره که اینجوری دهن طرف رو ببنده. که خب به نظرم دفاع درستی نیست. البته من قبول دارم که آدمایی هستن که فقط برای گیاهخوار بودنشون یه حرفی رو هی تکرار میکنن و توضیح دیگه ای نمی‌دن . برای همین طبیعیه که مردم بهشون بگن دارین افراطی و غیر منطقی فک میکنید و مزخرف برداشت بشه. ولی خب من خودم که گوشت نمیخورم ، اگه توی یه شرایط دیگه ای و با یه سیستم دیگه ای گوشت تولید میشد ، منم مصرفش میکردم . و من هیچوقت قصد ندارم تحمیل کنم حرفم رو یا به قول شما مجرم بدونم ! گوشتخواری رو . هر چند که کار پسندیده ای نمیدونمش .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی