تنبـــــــور

تنبـــــــور

_ واژه‌ای که به زبان میآید ، از آغاز واژه نیست بلکه حاصل انگیزه‌ای درونی ست که متناظر با خلق‌و‌‌خوی فرد، او را به بیان واژه وامیدارد.
(فضای خالی، پیتر بروک)

_اگه فک میکنی منُ میشناسی ، لطفا این وبلاگ رو نخون .

_معمولا هروقت شاکی‌ام به این فکر میکنم که چه خوبه یه پست جدید بنویسم=!

_te.me/peidahshodeh

منوی بلاگ

هفته ی چهارُمـ ‹هفته ای تاریک بود:/›

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ب.ظ

هفته ی چهارم سرعت خیلی زیادی داشت ، شبیه سرعت سرسام آور یک گلوله که از اسلحه ی یک بی دل شکلیک میشود تا دلی گرم و تپنده را سوراخ کند و خونش را بپاشاند روی آسفالت :/ این هفته هم در آخر خون مرا پاشاند روی دیوار اتاقم و بعدش هم شروع کرد به خندیدن و آنقدر خندید تا اشک از چشمان به خون نشسته اش جاری شد :/ و بعد هم انگشت فاکش را نشانم داد و روی صورتم شاشید :// تا ثابت کند قدرت دست کیست و من چه موجود وارفته ی بی دست و پایی هستم :/ سپس درحالی که دور جنازه ام قدم میزد و ذره های مغز و استخوان تکه تکه شده ی جمجمه ام زیر چکمه های چرمی آغشته به خونش قرچ قرچ میکرد، سیگاری آتش زد :/ و در نهایت بزدلی و سودجویی از این دست بسته بودن و واماندگی ام ، درست مثل زمانِ تعفن زده ی صدور حکم بدوی محیط زیستی ها :/ جملاتی را زمزمه کرد : تو همچنان تا پایان عمر یک عوضی بیخاصیت باقی خواهی ماند و گند زده ای با این درس خواندن و وقت حرام کردنت :/ 

البته او گوه خورد و زر اضافی زد :/ چون من این شانزده هفته را عمرن به فاک دهم :/ 

و بعد هم که دوست دارم این عکس را بگذارم و هیچ معنی دیگری هم نمیدهد، طبق معمول :/ 

 بعدش هم  میخاستم بگویم که بی اینترنتی خیلی سخت است :/ و واقعا حس خفگی به آدم دست میدهد :/ و همچنین اینکه به شدت به بقیه ای که سوادش را داشتند و این فیلترینگ آنقدر ها توی پاچه یشان نرفت به حد کشنده ای حسادت میکنم :/ و میخواهم خودم را برای اینکه سوادش را ندارم بکشم :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۳۰
تنبور

نظرات  (۳)

نت ما ساعت ۷ اینا وصل شدددددد :دی

عکسو دوس 

پاسخ:
ا ته قلبم میگم :خوش به حالللل :دی .... :/
چه خوب که عکس رو دوس D:

نه بابا کاش خوش بحالم بود 

ول کنشون فقط به نت ما اتصالی کرده:دی 

هیچکس نت نداره فقط ما داریم ، قشنگ میرم تو اینستا تنها کسایی که استوری میذارن اونایین که خارجن :) 

هعی از نت هم شانس نداریم :دییی

پاسخ:
😓..... عه الان حس میکنم یکم گیج شدم 😅
بلخره نت دارین یا ندارین ؟!=
و اینکه اگه دارین خارج ایرانین ینی ؟="

نه نت داریم 

من تهران زندگی میکنم ، اما از هر کی میپرسم که نت داره یا نه میگه نه ، قشنگ لست سین تلگرام همه ماله یه هفته پیشه :دی

برا همین میکم انگار فقط مال ما وصله چون هیچکس دیگه نیستش ، نمیدونم بر چ مبنایی دارن وصل میکنن ، چون حتی منطقه به منطقه هم نیست وصل کردنشون 

پاسخ:
😐😐
خب به نظرم واقعا باید گفت خوش بحااااللل :/// ... من دلم برا چک کردن عکس پروفایل تکراری مردم هم تنگ شده :| 
ایشالا زودتر وصل شه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی